ChaRM Ügyfélszolgálat és call center
A megoldás a ChaRM rendszer Ügyfélszolgálati moduljából és egy automatikus válaszadóval (IVR) kiegészített call centerből áll.
Az integrált rendszer célja a telefonon beérkező megkeresések automatikus rögzítése, dokumentálása, valamint a területileg illetékes ügyeletes azonnali, automatikus értesítése megkülönbözetett nappali és éjszakai üzemmódokban.
A rendszer sok funkcióval segíti az egyszerű és gyors ügymenetet:
- Bejövő hívás esetén telefonszám alapján automatikusan azonosítja a bejelentőt, ügyeletes munkatársat.
- A munkatársak az automata rendszert igénybe véve meghallgathatják a hangüzeneteket, igazolhatják a tevékenység megkezdését, illetve befejezését.
- Az ügyeletes munkavégzése a rendszerből nyerhető adatok alapján távoli eléréssel, on-line módon is ellenőrizhető.
- Szervizügyelet ellátása esetén a rendszerben tárolt adatok alapján jelentések készíthetők.
- Az elkészült jelentések segítségével interneten keresztül egyszerűen kommunikálhatjuk a különböző berendezések rendelkezésre állását, a szakemberek reakcióidejét, a hibaelhárítás megkezdését, a hibaelhárítás időtartamát, ezzel is tehermentesítve az ügyfélszolgálatot, a telefonvonalakat, stb.